popup_ablakA pop up ablak, azaz  felugró feliratkozó ablak jó marketing eszköz, de okosan kell használni. Az oldal győzzön meg, hogy érdemes feliratkoznom és én akarjak feliratkozni! Örüljek annak, hogy tetszik az oldaluk és feliratkozom! DE ne kényszerítse ki a regisztrációt!

A történet:

Szeretem a lakberendezős oldalakat. Egy FB hirdetésben láttam egy új oldalt. Kinyitottam a FB oldalát, majd a weboldalát. Ekkor ért a meglepetés. Amikor megnyitottam az oldalt, azonnal feljött egy pop up ablak, hogy jelentkezzem be vagy regisztráljak. Bezárni nem lehetett. Rákattintottam a regisztrációra, feljött a regisztrációs ablak, de bezárni azt sem lehetett.

Sajnálom, mert jónak tűnik az oldal, már amennyit regisztráció nélkül láttam belőle, de szeretném eldönteni, hogy regisztrálok-e vagy sem! Ez az erőszakos feliratkozás kikényszerítés nem hat jól.

 

Ez az oldal egy hasznos marketing eszköz rossz felhasználásának mintapéldája! Vajon mennyit ér egy ilyen kikényszerített e-mail cím? És hányan hagyják el az oldalt hozzám hasonlóan, pedig én egyébként szoktam vásárolni ilyen oldalakon. Sőt regisztrálni is szoktam, ha tetszik az oldal.

Szándékosan nem nevezem meg, nem akarom, hogy értékes link mutasson az oldalára!

Te is találkoztál már hasonlóval? Oszd meg velem!