Arculattervezés

Az arculattervezés a színek kiválasztásával kezdődik.

A cég arculatának meghatározó eleme a logó. A logó az, amit az ügyfelek, vásárlók először megjegyeznek, erről azonosítják a céget vagy a terméket. Nagyon fontos, hogy a logó illeszkedjen a cég profiljához, a termékhez. A logóról az ügyfelek, vásárlók azonnal besorolják a céget. Egy komolytalan, a cég profiljához nem illeszkedő logó elriaszt, bizalmatlanságot kelt.

A logó a márkaépítés eszköze, gondoljunk csak pl. a Nike-ra, vagy a Coca Colára.

A logó megjelenik a cég összes marketing eszközén – épületen, honlapon, névjegykártyán, reklám tárgyakon, hirdetéseken. Az ügyfél vagy a vásárló a logóval találkozik először. Ha felkeltette az érdeklődését, megismeri a céget is.

A logó színvilága meghatározza a weboldal színvilágát is. Fontos, hogy a színek, az ábrák, jelek és a használt betűtípus is illeszkedjenek a profilhoz. Nyilvánvaló, hogy pl. egy férfiruha üzlet nem pink logót fog használni, egy könyvelő cég nem használ egy a funny animals logóban használt betűtípushoz hasonlót, hiszen akkor senki nem könyveltetne náluk.

A céges arculattervezés során, így a logókészítésnél is nagyon fontos, hogy a tervezés megkezdése előtt a főbb irányvonalakban megállapodjunk a megrendelővel. A tényleges munka megkezdése előtt mindenképpen fontos a személyes találkozás, az elképzelések pontosítása.

Ezek után készítjük el a terv-vázlatokat, amiből a megrendelő választja ki a neki legjobban tetszőt. Ezt készítjük el nyomdai és webes minőségben.

Meglévő logók “frissítését” és vektorgrafikus újrarajzolását is vállaljuk.

A logó elkészülte után kerülhet sor az egyéb arculati elemek, grafikák megtervezésére, az arculathoz illeszkedő weboldal elkészítésére.

Ha felkeltettük az érdeklődésedet, vedd fel velünk a kapcsolatot!