Arculattervezés

A cég arculatának meghatározó eleme a logó. A logó az, amit az ügyfelek, vásárlók először megjegyeznek, erről azonosítják a céget vagy a terméket. Nagyon fontos, hogy a logó illeszkedjen a cég profiljához, a termékhez. A logóról az ügyfelek, vásárlók azonnal besorolják a céget. Egy komolytalan, a cég profiljához nem illeszkedő logó elriaszt, bizalmatlanságot kelt.
A logó a márkaépítés eszköze, gondoljunk csak pl. a Nike-ra, vagy a Coca Colára.
A logó megjelenik a cég összes marketing eszközén – épületen, honlapon, névjegykártyán, reklámtárgyakon, hirdetéseken. Az ügyfél vagy a vásárló a logóval találkozik először. Ha felkeltette az érdeklődését, megismeri a céget is.
Fontos, hogy a színek, az ábrák, jelek és a használt betűtípus is illeszkedjenek a profilhoz. Nyilvánvaló, hogy pl. egy férfiruha üzlet nem pink logót fog használni, egy könyvelő cég nem használ egy a funny animals logóban használt betűtípushoz hasonlót, hiszen akkor senki nem könyveltetne náluk.
A céges arculattervezés során, így a logókészítésnél is nagyon fontos, hogy a tervezés megkezdése előtt a főbb irányvonalakban megállapodjunk a megrendelővel.
Ezek után készítjük el a terv-vázlatokat, amiből a megrendelő választja ki a neki legjobban tetszőt. Ezt készítjük el nyomdai és webes minőségben.
Meglévő logók “frissítését” és vektorgrafikus újrarajzolását is vállaljuk.
A logó elkészülte után kerülhet sor az egyéb arculati elemek, grafikák megtervezésére, az arculathoz illeszkedő weboldal elkészítésére.
Felkeltettük érdeklődésedet?